Årets julhälsning till våra kunder är i form av en donation till Musikhjälpen, som i år samlade in pengar för en värld utan barnarbete.

Musikhjälpen bygger till stor del på att lyssnare och tittare önskar låtar och därmed också skänker pengar till insamlingen. För att ta fasta på detta format bad vi därför alla medarbetare på Make Your Mark att önska sin egen låt. För varje låt som önskades ökade vi vår donation till Musikhjälpens insamling.

– Vi ville skapa engagemang internt inför årets julhälsning till våra kunder och Musikhjälpens viktiga insamling kändes helt rätt att bidra till, säger Linus Fremin, Creative Director på Make Your Mark.

Alla önskelåtar har lagts samman i en Spotifylista som skickades med i vårt digitalt julkort tillsammans med andra streaming-, bok- och poddtips inför julen.

– Det visar sig att vi har ganska eklektisk musiksmak på Make Your Mark, även om vi visar en viss förkärlek till män med gitarr och kvinnliga soulröster. Förhoppningsvis kan den bidra till våra kunders soundtrack under julen.

Make Your Marks eklektiska spellista hittar du här.